Gelebte Markenwerte

1966 wurden die Viessmann Unternehmensgrundsätze erstmals formuliert. Sie waren und sind wichtige Leitlinien für unseren Erfolg. Um die Unternehmenskultur auf die disruptiven Umfeldveränderungen auszurichten, die mit der Digitalisierung einhergehen, wurde der Wertekodex in 2016 neu ausgerichtet. Erklärtes Ziel ist es, Kreativität und Eigenverantwortung im Unternehmen zu stärken und damit die Innovationskraft sowie die schnelle Umsetzung guter Ideen zu fördern.

Die Werte sind Richtschnur für unser tägliches Handeln.


Ценности на компанията

През 1966 година формулирахме основните ценности на компанията, които и днес, след внимателно актуализиране, остават водещи принципи на нашата корпоративна идентичност. В общия си смисъл те формират характерния профил на нашата марка. По отделно те описват духа, атмосферата и формите на общуване, които изграждат нашата корпоративна култура и поставят основата на нашия успех.

Gemeinsam

Заедно

Отношението към нашите клиенти е в дух на партньорство и коректност и целта ни е постигането на общ успех. На нашите служители предлагаме добри шансове за развитие.

Verantwortlich

Отговорно

Ние декларираме нашата отговорност към икономиката, екологията и обществото. Нашата цел е да защитим климата и да запазим естествените условия за живот.

Innovativ

Иновативно

Ние сме технологичен иноватор в нашия бранш и в бъдеще ще допринесем активно за техническия прогрес.